ბლუმის/გარდნერის დავალებები მოსწავლეებისთვის
*თითოეულმა მოსწავლემ
ინდივიდუალურად უნდა შეათანხმოს დავალებები და მათი შესრულების დრო. ისინი
შეარჩევენ მრავალმხრივი ინტელექტის
რამდენიმე მწკრივს მოცემული ცხრილიდან.
|
||||||
ცოდნა
|
გაგება
|
გამოყენება
|
ანალიზი
|
სინთეზი
|
შეფასება
|
|
ლინგვისტიკა
|
მოიძიეთ
ინფორმაცია წყლის რესურსების სიმცირის შესახებ. წარმოადგინეთ ჩამონათვალი.
|
აღწერეთ
წყლის ეკონომიურად გამოყენების მეთოდი, თქვენი ოჯახის მაგალითზე.
|
როგორ
შეგიძლიათ გააცნოთ თქვენს ოჯახს წყლის ეკონომიურად გამოყენების მეთოდები?
|
შეადარეთ
თქვენი სტრატეგიები სხვა ოჯახების მიერ გამოყენებულ ვარიანტებს.
|
დაწერეთ
წერილი წყლის ეკონომიურად გამოყენების სტრატეგიების შესახებ, რომელსაც თქვენი
კლასის მოსწავლეები მიმართავენ.
|
შეაფასეთ
წყლის ეკონომიურად გამოყენების მაჩვენებელი სახლში. დაასაბუთეთ თქვენი გადაწყვეტილება.
|
ლოგიკურ–
მათემატიკური
|
შეაგროვეთ
მონაცემები სახლში წყლის მოხმარების შესახებ. მაგალითად, წყლის საშუალო
მოხმარების მაჩვენებელი, შხაპის მიღება და ა.შ.
|
შეაჯამეთ წყლის
მოხმარების შესახებ მოძიებული მონაცემები.
|
გამოთვალეთ,
რამდენად ეკონომიური გახდება წყლის მოხმარება სახლში, თუ თქვენი ოჯახის ყველა
წევრი შხაპის მიღების ხანგრძლივობას 1 წუთით შეამცირებს.
|
იმუშავეთ
მეგობართან ერთად და შეადარეთ მიღებული მონაცემები.
|
მონაცემების
შედარების საფუძველზე შეადგინეთ ანგარიში.
|
მოცემულ
მონაცემებზე დაყრდნობით, განავითარეთ ჰიპოთეზური თეორია მთელი სკოლის მიერ წყლის
მოხმარების შესახებ.
|
ვიზუალურ–
სივრცული
|
გაეცანით
რეკლამებს თანამედროვე ხელსაწყოების შესახებ. განასხვავეთ რეალური ფაქტები,
სარეკლამო მიზნებით გამოგონილისგან.
|
მოიფიქრეთ
რეკლამა თქვენი ჭურჭლის/სარეცხი მანქანის
შესახებ, მოცემული ტექნიკის ფუნქციებით წყლის მოხმარების შესაძლებლობების
წარმოსაჩენად.
|
წარმოაჩინეთ,
როგორ უზრუნველყოფენ რეკლამის შემქმნელები საგნის ეფექტურობაში ჩვენს
დარწმუნებას.
|
დახატეთ, ან
მოიძიეთ წყალმომარაგების სქემა, რომელსაც სახლში გამოიყენებთ.
|
თქვენი სქემის გამოყენებით, შეცვალეთ „ნარჩენი
წყლის“ არსებული გადამუშავების სისტემა.
|
გამართეთ
დისკუსია „ნარჩენი წყლის“ რესურსის შემდგომი მოხმარების შესაძლებლობების შესახებ
ჩვენს სახლებში.
|
ბლუმის/გარდნერის მოსწავლის დავალებები
*თითოეულმა მოსწავლემ ინდივიდუალურად უნდა
შეათანხმოს დავალებები და მათი შესრულების დრო. ისინი შეარჩევენ მრავალმხრივი ინტელექტის რამდენიმე მწკრივს
მოცემული ცხრილიდან.
|
||||||
ცოდნა
|
გაგება
|
გამოყენება
|
ანალიზი
|
სინთეზი
|
შეფასება
|
|
მუსიკალური
|
გადმოწერეთ
ინტერნეტიდან, ან ჩაწერეთ და შეინახეთ
წყლის ცირკულაციის ბგერები ელექტრონული პუბლიკაციისათვის.
|
მოიყვანეთ
მოცემული ბგერების შესაბამისი მაგალითები და შეისწავლეთ ადამიანების ასოციაციები
აღნიშნული ჟღერადობის გაგონებისას.
|
გამოიყენეთ
ბგერების რედაქტირების პროგრამა, ჩაატარეთ ბგერითი ექსპერიმენტები.
|
ხმოვანი
ბგერები კატეგორიებად დაყავით.
მაგალითად, დამამშვიდებელი, მზარდი, უხეში და ა.შ.
|
წარმოადგინეთ,
როგორ მოქმედებს ადამიანების განწყობაზე წყლის სხვადასხვა სახის ხმოვანი ბგერები.
|
ჩაიწერეთ
სარეცხი მანქანის/ჭურჭლის სარეცხი მანქანის სატელევიზიო რეკლამები. შეაფასეთ
ხმოვანი ფონი, რომელიც რეკლამაშია გამოყენებული.
|
ინტერპერსონალური
|
ჩაატარეთ
გამოკითხვა კლასში, მოსწავლეების დამოკიდებულების შესასწავლად წყლის რესურსის ეკონომიკურად
მოხმარებასთან დაკავშირებით.
|
გამოკითხვის
შედეგად მიღებულ მონაცემებში, გამოყავით ხუთი მხარდამჭერი და ხუთი საპირისპირო
მოსაზრება წყლის ეკონომიკურად მოხმარების თაობაზე.
|
სამ მეგობართან
ერთად, მოემზადეთ წყლის ეკონომიურად მოხმარების საშუალებების განხილვისათვის.
გამოიყენეთ მხარდამჭერი და საპირისპირო არგუმენტები მსჯელობისას.
|
რა
დამატებითი არგუმენტების მოტანა შეგიძლიათ, დებატების აქტიური ფორმატის
უზრუნველსაყოფად?
|
აღნიშნული
ზუსტად ასახავს არსებულ სიტუაციას? განიხილეთ.
|
დისკუსიის
შემდეგ განიხილეთ, რომელი ჯგუფის მოსაზრებაა წარმატებული და რატომ.
|
ინტრაპერსონალური
|
ერთი კვირის განმავლობაში
აწარმოეთ დღიური წყლის მოხმარების შესახებ. მოახდინეთ მოხმარების ტიპების
კლასიფიკაცია. მაგალითად, რეკრეაციული,
კვებითი და ა.შ.
|
შეაჯამეთ
თქვენი მოსაზრებები წყლის მოხმარებასთან დაკავშირებით.
|
წარმოადგინეთ
წყლის პირადი მოხმარების მოდიფიცირებული ვარიანტები.
|
წარმოადგინეთ
გარშემო მყოფი ადამიანების სხვადასხვა მოსაზრება წყლის ეკონომიურ მოხმარებასთან
დაკავშირებით.
|
შეაფასეთ
თქვენი მეგობრების მიერ წყლის
ეკონომიურად მოხმარების სტრატეგიები..
|
მოამზადეთ თემა, სადაც შეადარებთ თქვენ მიერ წლის
ეკონომიურად მოხმარების სტრატეგიებს თქვენი მეგობრებისას.
|
ბლუმის/გარდნერის დავალებები მოსწავლეებისთვის
*თითოეულმა მოსწავლემ
ინდივიდუალურად უნდა შეათანხმოს დავალებები და მათი შესრულების დრო. ისინი
შეარჩევენ მრავალმხრივი ინტელექტის
რამდენიმე მწკრივს მოცემული ცხრილიდან.
|
||||||
ცოდნა
|
გაგება
|
გამოყენება
|
ანალიზი
|
სინთეზი
|
შეფასება
|
|
ნატურალისტური
|
მოიძიეთ ინფორმაცია
ადიდებული წყლის ნაკადის/ნიაღვრის წყაროებზე და წყლის არხებზე ზემოქმედების შესახებ.
|
დაწერეთ
მოკლე განმარტებითი ანგარიში.
|
მოიძიეთ,
სანიაღვრე არხები ადგილობრივად (სახლის, ან სკოლის მიმდებარე ტერიტორიაზე)
|
რა სახის
დაბინძურება შესაძლოა განვიხილოთ, სანიაღვრე არხებთან დაკავშირებით?
|
რა
ზემოქმედება შესაძლებელია ჰქონდეს აღნიშნულ დაბინძურებას სასმელი წყლის
ხარისხზე? შეადარეთ დაბინძურების ტიპები ურბანული და სოფლის დასახლებების
მაგალითზე.
|
შეაფასეთ
წყლის ხარისხის უზრუნველყოფის სტრატეგიები ურბანულ და სოფლის დასახლებებში.
|
სხეულის
კინესთეტიკური
|
მოიძიეთ
წყლის თემატიკასთან დაკავშირებული თქვენთვის საინტერესო ლექსი, მუსიკა ან
სურათი.
|
დაწერეთ
მოკლე ანგარიში მოძიებულ მასალასთან დაკავშირებით. წარმოაჩინეთ მიმართულებები,
რომელსაც მოცემული ნაშრომის მეტად თვალსაჩინოდ წარმოჩენა შეუძლიათ.
|
გააცანით მასალა მეგობარს, ოჯახს, ან თანაკლასელებს.
|
შეადარეთ
მეგობრის ნაშრომს.
|
რა სახის
მსგავსება/განსხვავებაა წარმოდგენილ მასალებს შორის? რა განაპირობებს განსხვავების
არსებობას?
|
მოიძიეთ
ინფორმაცია კომერციულად წარმოებული წყლის შესახებ და შეაფასეთ.
|
No comments:
Post a Comment